Lyckans helg i GBG


Beachparty inatt!

Hey ho, jag är tillbaks i Uppis efter en så jävla rolig och lyckad helg på alla sätt och vis i GBG! Satan vad jag har njutit av fantastiskt sällskap, helt sjukt bra spelningar, fint väder, sol, leenden, skratt. Ni vet när man plötsligt känner hur det knottrar sig på huden för man får en sån där lyckoruskänsla. Det är galet fint.

Mumford & sons var absolut bäst. Skulle kunna skriva en hel massa saker om en massa spelningar för det sitter liksom kvar i kroppen. Men jag tänker inte göra det.
Igår mär festivalområdet stängde såg vi Promoe på klubb och sen gick vi till ett spontant party på stranden där man kunde köpa bira för 20 spänn burken och dans till en grym DJ, det var helt galet. Vid sex lullade vi hem sen. Tokig tokig kväll/natt/morgon. Tåget hem hade ingen AC och jag bakissvettades som en gris. Tack sj.


Smickrande vinkel haha


Det går så jävla segt att ladda upp bilderna så jag orkar inte mer. Mer bilder kommer när jag har styrt upp mitt jävla internet.

Latah dudes


Kommentarer
Postat av: jen

låter underbart!

2010-08-15 @ 22:11:34
Postat av: Helen

Fasen vad gott det ser ut!!!!!!!!! Ser fram imot fler kort

2010-08-16 @ 08:54:59
Postat av: Terese

Det var det! :) Kommer leva länge på den här helgen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback