Get down on your knees boy.

I´m back.
Har åkt tåg hela kvällen, försenat som vanligt men jag börjar vänja mig, stressar inte längre upp mig. Har lärt mig att det verkligen inte går fortare bara för att jag sitter i mitt säte och hyperventlierar av ren jävla ilska.

Jag har haft en fantstiskt mysig helg hemma i skogarna. Vi har hittat på saker, åkt på utflykter och ätit god mat! Ja, jag mamma och Mats alltså. Så jag känner mig skönt återhämtat efter den här mysiga helgen.

I fredags var jag ute med. Blev lite av en spontanutgång kan man säga. SMSa king och fråga vad han gjorde. Eftersom jag var festassugen och King satt på Kasernen och drack bira så drog jag dit. Där spelade vi Wii (och jag har jordens träningsvärk i rumpa och triceps, satan vad otränad jag är. Det är ju pinsamt) och drack bira så det stod härliga till. Sen bar det av till Tempel där jag mötte upp lite annat folk och hade allmänt kul. Så det var en kul kväll, om än jävligt lustig av di verse olika anledningar.

Hur som helst. Jag är tillbaka i stan. Jag har fixat matlåda och packat träningsväskan inför morgondagen. Imorgon är första dan på resten av mitt liv. Jag tycker om att tänka så och jag tycker om att verkligen försöka utnyttja varje dag optimalt. Och skratta, jag älskar att skratta.

God natt med er raringar.

I torsdags:



Förra fredagen:



Och så kvällens låt: The Used - Blood on my hands


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback