Try to Catch me if you can! (Cause I know you want to)

Hej hej hallå!
Satan vad laddad jag är för Way out West nu alltså! Har precis snackat med Maria och gått igenom lite vilka band vi vill se och så. Ligger och lyssnar in mig lite på banden och kollar vilka klubbar vi ska satsa på. Det krävs fan lite planering alltså! Maria bor bara 10-15 min gångväg från slottsskogen dessutom. Kommer bli kanon tror jag! Men man får nog köra på gummistövlar alltså kom vi fram till.

Har varit på spinning och core, grymt jobbigt som vanligt på Jeja´s pass.
Igår var supertrevligt. Käkade tapas på Plock för Tilltugg var stängt tyvärr, sommartider. Plock hade rätt kass mat, men det var jättemysigt ändå, satt på uteserveringen till framåt midnatt och det var jätteskönt. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova.

Fan mitt internet krånglar mer än ni kan förstå, måste styra upp det i veckan känner jag.

So long People.

Dagens låt: Adiam Dymott (feat Björn Dixgård) - Catch me if you can
Fan vad jag älskar den låten. Hittar den dock inte på spotify och det irriterar skiten ur mig!


Kommentarer
Postat av: BB

Maila och önska den så kommer den upp , [email protected]

2010-08-19 @ 23:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback