Travel Channel

Ibland kan jag ångra så fruktansvärt innerligt att jag och Jen inte försökte mer när det gällde att plugga utomlands en kurs eller termin. Kan nästan inte fatta det. Tänk om jag vetat då hur mycket jag skulle ångra mig precis just nu. Visst gjorde vi några halvhjärtade försök och fan vi hade ett jävligt dåligt stöd från lärare. Men ja, ändå.. Åh, som jag saknar att resa. Känslan av hur varje dag, timme, minut är så jävla spännande och oviss, alla människor man träffar, allt man lärs sig om andra och allt man lär sig om sig själv.

Mycket Travel Channel de här dagarna, I tell you. Skönt att få lite valuta för de där 400 jag betalar per månad för TV-helvetet som jag kollar på cirka 1 gg/månad haha Inte lika mkt ångest så att säga.

Har fått pencillin och ska vila massor nu. Hoppas vara tillbaka på jobbet fit for fight på onsdag. Hoppas hoppas det här hjälper. Jag lovar att vara hälsan själv resten av höst/vinterperioden sen, om jag bara blir frisk från den här skiten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback