Sleepy head

Ojdå. Efter doktorn och lite lunch slocknade jag i sängen framför TV:n (Man får kolla på TV i sängen när man är sjuk!). Vaknade inte förrän för en liten stund sen. Skönt, har inte hunnit bli uttråkad av den här dan, den har liksom bara passerat. Doktor - apotek - lunch - pyttelite TV - sömn. Och helt plötsligt är klockan halv sex och bara kvällen är kvar innan man ska sova igen. Blev skönt lugn av den där hostmedicinen också. (Linda, jag fick samma som dig!)

Inte länge kvar tills det är dags för lussebullebak igen. Inte mig emot, för jag älskar ju Lussebullar och jag och mormor är bäst på att göra dem!

Jag tycker den där reklamen med Lasse Holm (Heter han väl? Pizzalåten) på TV är rätt rolig.

Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback