Sjukling

Åh, jävla dator och internet. Tredje inlägget jag skriver den här morgonen, resten har försvunnit.

Hur som helst. Är hemma från jobbet idag för jag är så jävla risig. Ni känner mig, jag är inte hemma från jobbet om jag inte måste, för jag hatar att vara frånvarande på jobbet. (Ev har jag fått det från mor och far...) Halsen gör svinont och hostan är inte nådig, det värker i hela luftrör/bröst när jag måste hosta. Hoppas jag bli bra snart. Men jag kan tyvärr inte åka hem i helgen som planerat och det känns jättetrist, för jag ville verkligen det. Ist får man hänga med sig själv i Uppis hela helgen. Yeey, eller inte. Ska iaf hem en längre period om ett par veckor, längtar!

En bild från Jkpg förra helgen

Nu ska jag försöka sova lite igen.

Bye bye darlings.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback