Se upp i backen, annars får du fyra hål i nacken.

Hello Darlings
Fortfarande så jävla trött, sliten och hängig. Första tanken imorse när klockan ringde var: Åhh vad jag längtar tills i eftermiddag när jag får gå hem och lägga mig och sova igen. Bara en snabbis för att säga till er tjejer, Tack för en superfin helg, verkligen. Tycker så mkt om er.

Annars har jag och Jen varit ute och promenerat efter jobbet och efter det var jag på core. Har börjat småstäda lite här hemma och har organiserat min tvätt inför morgondagskvällens tvättpass.

Orkar inte ladda upp några bilder, det får bli en annan dag. Men här är sista bilden från lördagsnatten iaf. Den säger en hel del.


Kommentarer
Postat av: Helen Lindell

Krya pa dig gumman!

Kram

2010-08-24 @ 23:01:10
Postat av: Terese

Tack syrran, jag ska försöka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback