I need a plan for you to fall in love with me and then I´ll make you marry me. I´ll wait.

Jobb mellan 7-17.30 sen lite spinning och core på det. Bättre måndag är väntat måste jag säga. Sov knappt en blund inatt men trots detta har jag varit effektiv både på jobbet och på träningen!

Varför finns inte K´s Choice på Spotify? I dont get it. Det är iaf fan så irriterande.
Men på Youtube finns de. Lyssna på en av mina
favoritlåtar (Wait med K´s Choise) när jag var lite yngre, på högstadiet, kanske 7-8an.  Söt låt och det var kanske precis just så det kändes just då, när jag hade en crush på skolans Bad Guy haha

In i duschen med mig.

Ciao Darlings!


Helgen när syrran var här! (Jättenaturligt leende)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback