I love it when you call me Baby

Jaha så var det tisdag. Har jobbat och varit på spinning och core, handlat och styrt upp matlåda. Ja ungefär så. Inte så spännande tänker ni. Men en spännande sak har iaf hänt. Någon Someone har visst sagt att jag stått och hånglat med en kille på dansgolvet i fredags, en kille jag absolut inte bytt något annat än en massa skitsnack med. För övrigt är det jävligt sällan man ser mig stå och grovhångla på dansgolvet. Jag är helt enkelt inte riktigt den tjejen. För jävla upptagen med att dansa och vara i min egen värld. Hahaha kan bara skratta åt att folk inte har ngt bättre för sig än att snacka dynga.

Hur som helst.
Slöklädd var jag idag. Noll inspiration när det kommer till kläder. Kanske för att jag är lite depp över att hösten drar in över landet, kanske av någon helt annan anledning, inte fan vet jag.


Min kamera tar de sämsta bilderna i världshistorien. En vacker dag ska jag köpa en ordentlig kamera som tar fina bilder.


Kommentarer
Postat av: jen

Intressant att folk orkar hitta på och härja om saker som inte stämmer!

2010-08-03 @ 20:56:17
Postat av: Helen Lindell

Vad fint ditt har ser ut har!

2010-08-05 @ 08:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback