Everything for free

Tisdag.
Intervjun gick fint men jag tror det lyste igenom att jag inte brinner för det och att jag trivs så bra på mitt nuvarande jobb. En erfarenhet rikare hur som helst.

Jag skippade träningen idag för att kunna sitta kvar på jobbet ett tag och skriva. Dessutom är det som bomull inne i skallen, men nu, två Panodil Zapp senare så är jag med i matchen igen. Ska hoppa i lite kläder och kila ner till Tilltugg och möta upp Jen om en stund. Sweet!

Tanken var att det skulle bli en liten utgång i helgen och jag hade tänkt ha det här på mig (minus glajjorna då så klart!):

Men istället hade jag en supermysig kväll utan massa fylla och dans. Dessutom blir det säkert öl och dans så det räcker och blir över till helgen!

So Long Darlings.


Kommentarer
Postat av: Gabriella

sv: tack :D

Postat av: Sandra såklart :)

Hejsan!

Ær du medlem på gratis-fashion? Om inte så bli medlem, det ør som gratisbio.se fast 1000 gånger bættre! Jag har samlat i hop poæng till ett presentkort på de 2 gångerna jag har varit inne. De lurar inte en heller! Ville bara tipsa alla som vill gøra något kul på datorn :)



Jag lænkar direkt till dær man blir medlem: http://gratis-fashion.se/inviter-ven.php?id=70347



OBS!

jag skriver med såna konsitga bokstæver bara før jag ær i Danmark xd

gå gørna in på min blogg också! :)

2010-08-10 @ 19:15:03
URL: http://saanddrraa.blogg.se/
Postat av: Helen Lindell

den dar outfitten kanner jag igen. Du ar jattefin!!

2010-08-14 @ 08:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback