Do it Baby, Do it!

Är tillbaka i Uppis efter en supermysig helg hemma i skogarna med bästa familjen! Dagen har spenderats åt jobb så klart och kvällen åt träning och häng med Jen. Är så glad att hon äntligen är tillbaka i stan! Vi var på årets tuffaste spinningpass och lite core på det. Sen hade vi te och smoothie-häng i Jempas lgh.


Söndagsklädd på Alsters Herrgård. (Halsbandet är nytt, fick det av mamma och Mats som ett minne av dagen och jag älskar det.)

Imorgon ska jag på intervju för ett jobb, ett gravvik är det bara men inom ett lite annat område än det jag jobbar. Vi får väl se hur det går. Jag och Jen ska luncha ihop iaf och sen på kvällen ska vi käka gott på Tilltugg! Fantastico! Som vi har längtat.

Har styrt upp matlåda och vattnat blommor och duschat sen jag kom hem och nu måste jag fan sova. Vill inte se halvdöd ut imorgon på intervjun, o inte på jobbet heller för den delen.

Natti natt med er.

Och om någon undrar så Ja, tåget var försenat imorse och allt vad det innebar. Men orka älta. Död åt SJ.


Kommentarer
Postat av: Helen

Lycka till pa jobb intervjun och halsa bartendern pa tilltugg ifran mig:):):)

2010-08-10 @ 05:09:32
Postat av: Terese

Tack tack siz!

Äh, blev ju inget Tilltugg för det var stängt. Men nästa gång hälsar jag:) Kram

2010-08-12 @ 07:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback