Den osminkade sanningen

Har legat här i min soffa under mitt duntäcke nästan hela dagen. Och halsjäveln vägrar ge med sig. Gör fortfarande ont som satan. Jag har iaf lyckats tillaga mig själv ett tacosinspirerat mål mat. Men det är också det enda fröken har åstadkommit på en heeeel låååång dag. Jo, har ju varit till apoteket med och köpt upp hela deras sortiment mot förkylning. Och så har jag varit förbannat uttråkad och ovan att inte orka någonting. Kroppen vill liksom inte.

Så här har ni mig. Sjuklingens osminkade sanning, mitt i soffan, tagen på bar gärning, med att göra ingentig alls (mer äkta och naturellt än såhär blir det inte):


Och så maten då förstås:


Och ja, jag har skaffat den där nya appen till Iphonen och det är därför bilderna ser ut som de gör.

That´s all for tonight Folk's!
Nighty Night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback