Lovely weekend

Satan vad trött jag är. Har spenderat en hel arbetsdag med att må illa och ha ont magen. Kul, finfin start på veckan om ni frågar mig.

Helgen då.
Torsdagen kickade jag igång med jag med en timmes Crossfit mellan 7-8 och det var lika jävla kul och jobbigt som det varit på alla pass hittills. Efter jobbet mötte jag sen upp King på tågstation. Vi gick hem och jag fixade godaste köttet (älgbiff, min favoriiiiit!). Precis sådär lagom blodigt. Sedan hyrde vi film och köpte godis och chips. Slapptorsdag med andra ord.

fredagen var jag uppe med tuppen och jobbade i vanlig ordning. Vid lunch mötte jag upp King i stan för en god sallad på Panini innan det bar tillbaka till jobbet för några timmars jobb till. Sedan hoppade jag på bussen och mötte upp King i stan. Det blev några bira på Pub 19, i solen! Sedan gick vi vidare till en annan uteservering för några fler Staro. Vidare drog vi till Tilltugg för ett glas vin och lite käk. Sen var vi båda fulla och glada så 21.00 hoppade vi på bussen och åkte hem. Slocknade utmattade närmare 22.00. Vuxet.



Finfina första besök för i år på uteserveringar.

Lördagen kickade vi igång med en rask promenad i området som avslutades med inhandling av färskt bröd och jordgubbar till frukost. Efter frukost och slapp i soffan gick vi ner till stan och vandra runt i affärer och Erik shoppade. Sen mötte vi upp Jempa för lunch.
Kvällen började vi med en bira på min soldränkta balkong. Efter lite fix och trix tog vi sen en taxi hem till Jen och vidare därifrån till en inflyttningsfest. Skön kväll.
Avslutade kvällen med tjock-korvar i ett stånd. 3 stycken till King, 2 till mig. Ska det va så ska det va.

Balkong-häng


Shortsdress kvällen till ära. Ser dock mer ut som en klänning. Bara att man inte behöver tänka lika mkt på att knipa igen benen så fort man ska flytta på sig haha

Smart uppfinning i Taxin, mer sånt!

Jempan har blivit den nya Bindan. Kammen alltid redo.

Glada och nöjda.

Hahn och Erika

Ful min by moi och Jen jobbar på att se ut som 5 år haha.

Erika, Madde (vars nya lya vi firade) och Jen.

Glada miner.

Jen kör sin obligatoriska Parttricks-snurr. Festar du med Jen kan du vara så säker på att den dyker upp ett antal ggr förr eller senare under kvällens gång.

Partyhumören var på topp.

Stark King bär upp liten Jen.

Dancing.


Mer dans

Klocka i mitten och Jen på ett hörn.

Hahn var sugen på en prilla.

Mys i soffan

Peace

Fin bild.

Sista kortet i kameran. Dont know why, ask J & G.

Fan, nu är jag ännu tröttare och ni med säkert efter att ha sett en miljon bilder från en vanlig fest. Fantastico.


Kommentarer
Postat av: Helen Lindell

Vilken helg!!! Ser sa jakla gott ut:)

Saknar dig, Kram syrran

Postat av: Terese

Saknar dig med syrran! Kram på dig

2010-04-20 @ 20:59:54
URL: http://teresealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback