80´s meets Sailor girl

Har haft en fin dag och en himlans trevlig kväll med Jempan. Började dagen med ett riktigt riktigt kul Crossfit-pass mellan 7-8 imorse. Bilder och sammanfattning från dagens pass finns här (översta inlägget just nu), där kan man bla se en gruppbild på gänget som körde idag, vi är så röda, svettiga och fina! Våren har hälsat på i stan och jobbet har flutit på riktigt bra idag. Drog mig från jobbet framåt halv sex och gick då till gymmet och hämtade upp min cykel som jag lämnade där imorse till förmån för Lisas bil. Sedan styrde jag cykeln mot Jen och så var vi ute och gick någon timme i nnan vi slank in på Waynes och tog varsin jäkligt god med förbannat dyr smoothie. Snackade skit om allt och inget, precis som vi alltid gör. Sedan gick vi hem till Jen och värmde oss med te innan det var dags att styra cykeln hem till leggan igen. Skulle ha satt ihop min arkivlåda och monterat två lampor idag. Men jag var för upptagen med att leva så jag tar det en annan dag. Länge sedan jag mådde så bra en HEL dag. Fantastiskt skönt och välkommet.

Men nu ska jag försöka få mig lite sömn innan morgonen gryr. Har sovit lite illa senaste nätterna, hoppas på bättre lycka idag.

Just ja. Den andra jackan som jag köpte på Helping Hand förra veckan för 60 riksdaler ser ut så här. Den är så härligt ful-snygg haha



Kommentarer
Postat av: Karin

härlig tröja:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback