Tuesday afternoon

Hejsvejs tisdagkväll!
Idag har jag spenderat de två timmar som gått sedan jag slutade jobbet med att strosa runt först på IKEA och sedan Plantagen. Mys. Fick med mig lite smått och gott hem som allt kommer att hamna på min balkong. Nu ska den bli vårfin. Sedan balanserade jag allt på cykeln hem. Åhh, ibland önskar jag att jag hade bil. Och att mamma var här, för det var med henne och ingen annan jag velat spendera denna tisdagseftermiddag.

Tror jag ska dra iväg till Gränby C och inhandla booze inför helgens festligheter nu. På vägen ska jag hämta upp ett par skor från HM som just kommit (vanliga svarta tygskor för en hunka, always wearable).
Kvällen lär högst troligt bestå i att betala räkningar och betala anmälningsavgift till oss alla på jobbet som ska köra vårruset i slutet av maj! Bara sätta igång med den här kvällen. Ciao.




Ready...



Set...


GO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback