Tjoff så var denna dagen över.

Den här dagen har verkligen gått i ett. Hade utbildning mellan halv nio till fyra och sen tillbaka till jobbet och jobba lite till. Vid sex drog jag på spinning direkt från jobbet och efter den bar det av hem till Jen. Sedan handlade jag lite, cyklade hem, ansökte till kurser på uni (på ett överbelastat studera.nu. Varför aär man alltid ute i sista minuten?) samtidigt som jag höll ett halvt öga på tv:n och Greys. Sen blev det en dusch, lite plock i köket och mediciner, borsta tänder och nu ska jag fan sova. Tanken är att jag ska gå upp med tuppen imorgon och styra lite här hemma (plocka iordning, städa gjorde jag ju i helgen) och sen dra iväg på Crossfit mellan 7-8. Vi får väl se.

Inatt vaknade jag för övrigt av att vaderna krampade haha hoppas jag slipper det inatt, men jag känner att det är på G. Uttorkad månne?

Nightie night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback