Time to say Goodbye

På förmiddagen åt vi stor frukost innan det var dags att kramas hej då och dags för alla att åka hem till sitt. Kvar blev jag, mamma och Mats och det är tomt som tusan och saknaden är stor. Det har känts nästan som gamla tider under helgen. Hela huset fullt med folk och en miljon stolar i köket för att alla ska få plats, för finns det hjärterum finns det ju stjärterum brukar vi säga i min familj. Det har varit en fin helg.

Jag tänker på gamla svunna tider och saker som inte rör familjen. Jag gör så ibland när jag inte orkar fokusera på nuet, när det gör för ont. Då tänker jag på annat som varit istället. Jag antar att det är någon slags försvarsmekanism. Jag tänker ofta på Honom och allt det fina. Och sen tänker jag lite på det fula. Och sen känns det lite bättre för jag vet med förnuftet att det var rätt.

Full rulle i köket, just like the good old days! Älskart.


Ost och kex för hela slanten.

Igår körde jag ett stycke dragna Jonas och Em till Kil och på vägen hämta vi upp ett par polare. Sen släppte jag av dem vid Killingen och åkte hem och sov. Lustig känsla. Det brukar ju vara jag som sitter bredvid föraren och härjar och byter musik och pratar tills käken går ur led. Men inte igår.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gott det ser ut!!! min syster älskar den där vita osten...... gör du det också!!

kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback