That´s HOT

Vad fan är det som gör att karlar i Fristad-brallor är så jävla heta. Okej inte alla men endel, som endel av teknikerna på jobbet mmmm. Lustigt att jag aldrig reagerat på det tidigare. Det kom liksom när jag kom till Uppsala och började springa på HUL i tid och otid haha

Hur som helst. Gissa vem som kommer och hälsar på mig över helgen? Kiiiiing! Hur nice!?

Jag har löst ut medicin för över 1000 spänn den här månaden. Och idag har jag styrt upp 2 par brillor för cirkus 3000 spänn. Dessutom fick jag idag en elräkning som jag måste se till att betala så fort som möjligt. Fy fan, lite väl mkt utgifter här framöver. Aja, det löser sig.

Minns ni skorna jag köpte från Nelly i vintras? Har fortfarande inte fått tillfälle att använda dem. Det är rätt hög klack och de kräver sin outfit för att inte ge ett tacky intryck. I sommar kanske man skulle kunna matcha dem något i stil med det här:




Ikväll ska jag sova jättetidigt. Upp med tuppen imorgon på Crossfit. Har även missad sömn från helgen att hämta igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback