Sunday, freaking sunday. Again.

Söndagskväll redan vilket betyder att ännu en helg är till ända.
Det var en fin kväll igår. Jag och Jen startade på Tilltugg (favoriten!) och tog in våra favvis-tapas-rätter och varsitt glas rött och njöt i fulla drag. Glaset rött blev till tre och det var dags för oss att dra hem till Jen för vidare filosofering och rödvinsdrick i natten. På vägen lyckades vi dock cykla in i varandra och det blev en vända till Lutis för inhandling av nya strumpisar till mej (Har ont som fan i knäet idag!). Vid midnatt skulle jag tro att det var, så tjacka vi en taxi och for till Smålands. Där var det drag och än mer folk droppade in vartefter natten led. 04.00 dansade vi sista dansen och sen bytte vi ut våra klackar mot varsitt par fina små tygskor innan vi styrde stegen mot MAX. Det var fan i mej det godaste MAX-mål jag någonsin ätit (Har kanske ätit 4 i mitt liv och samtliga på fyllan i Umeå).

IMORSE (Fick låna jeans av Jen att cykla hem i!:



Gårdagens smink men ler likväl.

Hur som helst. Bra kväll.
Idag har våren varit och hälsat på i stan. Trevligt, trevligt! Började dagen med att dra ner och kolla in invigningen av nya resecentrum, fint som tusan, och som SJ Prio-medlem fick jag en fin bok! Sen drog vi till Panini och käka varsinn sallad (Älskar!) och sen satte vi oss vid ån och snacka bort någon timme. Strosade lite i affärer innan det bar av hemöver. Nu har jag suttit på balkongen och njutit av solen, bra musik och läst Damernas. Håller på och tvättar ett helt lass tvätt. Nu ska jag gå och köpa ägg för jag ska göra köttbullar idag, massor av köttbullar!

TODAY:

Snygga vantar va? Man måste ha det när man cyklar faktiskt!

Kommentarer
Postat av: mathyy

åååh va fint med leopard :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback