Motvind

Vissa dagar bara försvinner i ett nafs. Man hinner liksom knappt stanna upp och reflektera. Idag har varit en sådan dag. Jobb och jävelskap till 17. Sen hem och slänga i ett par mskiner tvätt, vidare ner till gymmet på Body Balance, hem och byta i maskinerna, iväg och storhandla på Gränby, hem fixa med tvätt och sen laga till 2 matlådor (Fläskfile med marineradeoch ugnsgrillade champinjoner och ungsgrillade grönsaker och potatis med en massa färska kryddor) Uppstyrt!

Har sett ut lite som en lodis idag, ibland orkar man liksom inte annat (luras icke av mitt påklistrade leende. Såhär glad var jag inte halv sju imorse, det kan jag ju säga er). Men favorittröjan var iaf på och styrde upp det hela lite.



Röda chinos inhandlade i helgen för 50 pix.

PS Den här dagen har varit skit men jag har jobbat på att tänka positivt och jag har ändå hunnit med endel nyttogrejer, klapp på axeln. To be the bigger person. Och att vara professionell i ett jävligt sammanhang. Och att alltid gråta innombords. Fan för livets orättvisor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback