Maktmissbruk

Jag vet varken ut eller in. Det är inte alltid enkelt att vara liten, ung, oerfaren och blond, eller när människor ser på en precis just så istället för att ta en på allvar. Då kan det tex sluta med att man tjuter av ren och skär ilska. Fuck vad jag hatar det här.

Spinning med Jempa idag efter jobbet. Men först var vi och kolla på brillor åt mej och jag hittade faktiskt två par som jag tänkte investera i! Ska på synundersökning på måndag. Nu jävlar är jag på G här. I övrigt har vi vår här i Uppsala, jag cyklade till jobbet idag igen, jag har just gjort vår "Mariehems-sallad" (feta, quinoa, spenat, rödlök och körsbärstomater) och snart ska jag se Greys.

Idag åkte Eriks fina gamla skjorta som jag fått av honom på!



Kommentarer
Postat av: Anonym

åh jag vet inte :) det är sarahs! men den är sötsöt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback