Kalas med King

Igår var jag ute och kalasade med Erik! Fantastisk fin kväll som alltid med min King. Först delade vi på en flaska rött hemma hos honom innan vi drog vidare på förfest. Sen tog vi buss (!) ner till stan (men det var bara jag och Nyman som hann med bussen haha) så vi tog en bira på Tempel bar (?) innan vi slöt upp med de andra på Tempel. Där blev det dans dans dans!
Inga bilder togs men jag var iklädd svarta strumpbyxor med hjärtan på och mina nya beiga shorts från Garden Collection och så klackar då förstås. Träffade på en bunt figurer från förr, bland annat kära gamle Tysken. Kärt återseende, det säger jag er. Kändes som Umeå all over again!
För övrigt tappade jag en sko igår. Bara jag som kan lyckas med sådant. Hoppas den ligger kvar på förfesten (Jag hade pumps på mig och vanliga skor med mig för att kunna ta på mig om det blev för jävligt att gå med klackar om vi skulle gå en längre sträcka).

Nu ska vi käka stooooor påskbrunch! Och jag mår oförskämt bra idag efter en fantastiskt kul gårdagsnatt.

Kommentarer
Postat av: jen

jag utgår från att du körde vänskapssången!

2010-04-03 @ 17:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback