K som i kärlek

Jävlar vad trött och sliten jag kännt mig idag. Men det har inte hindrat mig ifrån att springa runt och jaga ett av de mysigaste tvillingparen jag vet. Har spenderat större delen av dagen i solen och resterande del vid matbordet eller med handen i godisskålen. Sällan har jag tryckt i mig så jävla mkt godis som denna påskhelg, helt sjukt!

Eriks skjorta hade krympt i tvätten (eller hur var det nu? haha) så jag fick den av han. Passar perfekt och jag älskar både rutorna och färgerna! Thanks dude! Dessutom hade jag kyckling-örhängen dagen till ära och mamma hade höns. Är det påsk så är det!


Jag fick låna Edvins Färjestads-kepa och vi gick en promenad i solen!


Jag lärde kidsen allt jag kan om posing haha nej vars de är rena naturbegåvningar på detta.


Posing posing med hund och kids i skogen.


Finväder.


Mys i solen.

Ikväll blir det familjemys på Lundsvägen. Imorgon drar både Jögge och Johnny med sällskap och sedan vet man inte när man ses igen.

Latero.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback