Jag visste att det skulle inträffa förr eller senare. Nu blev det förr snarare än senare. Lika bra det.

Just hemkommen från en tripp till staden. Köpte inget särskilt utom en blus och lite annat smått. Är inte stadd i kassan just nu direkt.

Usch vilken tråkig helg jag har. Snacka om att jag önskar att jag var hemma istället. Hade jag vetat att jag skulle tillbringa helgen ensam med att städa och fixa grejer så hade jag fan åkt hem. Waste of time, BIG time. Men sånt är livet, man kan inte veta allt i förväg, vad vore det för kul att leva då?

Ehm, okej jag köpte en orange kavaj på Myrornas också för 60 pix. Tycker jag är ett ok pris. Tror dock jag ska hiva axelvaddarna för att minska ner 80-talskänslan lite.


Mer färg åt folket.


Kommentarer
Postat av: mamma



snyggare axellinje UTAN axelvaddar

kram

2010-04-11 @ 06:30:31
Postat av: Helen Lindell

Du har problem - sluta shoppa sa jakla mycket - jag blir avundsjuk!!!!!

2010-04-11 @ 23:24:41
Postat av: Terese

Yes, jag får fixa det du mamma.



Yes syrran jag vet, jag har problem. Nästa månad ska jag skärpa till mig, den här månaden är det liksom redan för sent haha Vi shoppar lite åt dig när du kommer hem i sommar:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback