Im back.

Jag är tillbaka i Uppsala efter en smått slitig resa. 2 byten och lång väntetid men det gick.
Det ser ut som fan här hemma och det hänger tvätt lite här och var (som inte hade torkat innan jag for för över en vecka sedan), alla blommor slokar eller är heldöda och det ligger räkningar över hela soffan (Dock betalda!). Av den anledningen söker jag någon som kan komma hem till mig och städa samt packa upp min väska. Jag har börjat men har liksom inte energi att fortsätta. Har bara hängt upp det som inte pallar att bli skrynkligt. Tänker häva ner hela väskan med dess innehåll nu och hoppa i säng.

Sommar -09. Jag saknar den bruna färgen och att kunna springa ner till stranden och sooooola en hel dag och bada i havet!

Imorgon är det måndag. Nej för det är det inte, det är TISDAG! Yeeeees.

Ciao ciao Darlings.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback