Glasögonorm

Hej hej hallå från sofflocket.
Får ont i luftrören bara av att cykla till jobbet. Kul, tack doktorn! Skulle vara på VC kl 16 idag och göra ett pricktest för att kolla allergierna. Blev försenad i ett viktig möte och 3 minuter i fyra hoppade jag upp på hojen och fick cykla som en tok. Ingen bra idé visade det sig. Luftrören började dra ihop sig och göra sådär ont igen. Hur som helst visade testet på allergi mot björk och lite mot gräs. Så var det utrett.

IDAG:




Nu ligger jag i soffan och kollar 6:an och äter frusna hallon och mango mmmm, gott (Har man ingen fungerande stavmixer så får man äta det var för sig). Just nu är det "How I met your mother". Mkt bra! Har en massa grejer jag borde ta tag i men har ännu inte orkat.. Får väl se om lust och ork dyker upp snart.

Imorgon åker jag iaf hem till Faggan! Längtar.

Skön kommentar från en kollega på jobbet:
- Men Terese, vad snygg du är! Och du ser ju intelligent ut!!
Haha tack EC..

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha japp riktigt gammal bild! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback