...

Du berättade för mig att du ville göra en till tatuering. Det skulle stå "You Never Walk Alone" för du ville väl visa din kärlek till ditt rödvita lag och orden betydde. Men du visste inte vart du ville ha den, tatueringen. Du hade lite förslag men kunde inte bestämma dig och jag gav egna förslag på vart den kunde sitta.
Ibland undrar jag om du gjort den än. Kanske har hon hjälpt dig välja vart den ska sitta och vilken sorts text den ska vara skriven i. Jag hoppas du har gjort den nu för jag vet att du verkligen ville. Men som med så mycket annat blev det aldrig riktigt av. Kanske kunde hon påverka dig åt rätt håll, kanske höll hon din hand. Kanske kanske kan hon ge dig allt det som jag aldrig kunde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback