Clothing-issues

Har klädbekymmer. Skönt att leka runt i en låtsasvärld full med i-landsproblem emellanåt. Vet inte vad fan jag ska ta på mig imorgon. Förslag mottages tacksamt haha. Det är nämligen så att när jag kommer hem från jobbet imorgon kommer jag i princip hinna dra ihop håret i en knut och snabbt på med lite kläder, sen ska jag vara nere i staden. Borde bestämma mig idag med andra ord, men jag är ju så fruktansvärt trött. Har varit långa dagar den här veckan.

Känns svart tråkigt tro? (Man ska va lite uppklädd imorgon säger mina källor mig haha)


Min favorit-LDB. Funkar i de flesta sammanhang.



Svart-vitt. Fan vad jag är dålig på färg.



Blommiga klänningen som jag fått av mitt fina Ume-gang vid en födelsedag för ett par år sedan kanske. (Dock med strumpisar så klart).

Nej fy fan, nu skiter jag i det här och går och lägger mig. Det lär lösa sig hahaha


Kommentarer
Postat av: Syrran

Ume-klänningen, helt klart!! =)

2010-04-29 @ 22:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback