Varför?

Vaknade igen halv två. Det vare skönt, när man vaknar så sent har man liksom hunnit sova bort den värsta baksmällan. På tal om baksmällan, har just kollat på filmen. Fan så bra. Länge sen jag såg en sån rolig komedi med en genomtänkt filmidé faktiskt.

Ehm japp...och jag tog i smyg suddiga bilder på mig själv i den stora helfigursspegeln på Svea.

Och jag hade mina nya skor på mig.

Gårdagen ja. Blev sen middag innehållandes fantastiskt god oxfilé, finaste röda vinet och chokladmousse till efterrätt på Svea, i sällskap med Max, Pär och Ante. Sen skulle vi dra hem till A men planerna blev ändrade och vi festade som sagt vidare i en av de fräschaste lgh jag varit i. Det blev en massa rödvin och kexchoklad, backgamon och snack inpå småtimmarna. Men inte slutade kvällen där för oss lyckliga som var lediga idag. Lyckades ta oss till slutmålet As lya för ytterligare något glas vin.

Pojkarna brottades i parken..

Vad som händer ikväll får vi se. Folk vill ha med mig ut.. Det regnar ute och lugn kväll med film lockar. O så ska jag ju se matchen. Jag är fan sliten alltså.

Ciao Darlings


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback