Allt har sin tid

Fredag. Helt jävla underbara fredag! Har haft lite av en helvetisk dag på jobbet. Inte stressig men ja ni vet, mentalt tung. Gjorde ett försök att ringa och snacka av mig tidigare idag. Men det är svårt att få en syl i vädret när man pratar med människor som bara ser sig själva. Fick ringa och prata av mig med mor min när jag slutat jobba.

Var nere i hamnen i skillinge på lunchen häromdan. Inte lika fint som i Brantevik, men ändå helt ok.

Jaaa, vad mer då? Jag har varit sjukt sugen på att sitta på en balkong med en cigg i mungipan, ett glas med rött i handen och skön musik i bakgrunden, filosoferandes med fina vänner. Prata med Mr P som var sugen och lia så A. Vi får väl se hur kvällen utvecklas. (Samtidigt kan jag säga att jag toksuktar efter en jävla brakfylla, rensa depåerna lite. Bara gå helt jävla insane, vara i lalaland i några timmar. Ibland finns det fan inget skönare. men det får bli en annan kväll)

Investera i en vanlig pennkjol på Lindex-rean i somras. Anser att svarta pennkjolar är tidlösa. Det är ännu oklart nbär denna ska användags, i vilket sammanhang. Det är när man köpt en sån här kjol man önskar att man jobbat som sekreterare eller nåt. Eller om man får välja, advokat kanske. Hade liksom passat bättre då.

Har snackat med min king lite idag. Saknar våra skruvade konversationer och galna utekvällar. Känner att jag vill fara hem snart och känna på pulsen i metropolen.

Idag har det blåst så jävligt att jag fick hålla i ratten  för glatta livet med båda händerna. Det har jag förmodligen inte gjort sen jag körde upp..haha

Ha en skön fredag.
Hej då med er...och skål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback