Sol i sinne

Hem en snabbis och i med ett par mackor i magen för nu ska jag snart iväg på BOX! Yeeees! Hoppas det är någon mer som är ensam så jag slipper bli ihopsatt med instruktören!

Vart tog den söta lilla rumpan vägen? Ingen som vet ingen som vet. Komisk bild, jag har inget ass. Överhuvudtaget. (Tur det är en illusion, om man tittar noga ser man att jag faktiskt har ett ass i verkligheten, om än inte så stort haha)

Ehh, ja, annars då? Fullspäckad vecka, far ju redan onsdag efter lunch så det gäller att jobba på hårt i veckan. Tänkte börja innan sju imorron för att hinna sno ihop ett förslag till omorganisationsgruppen. Ska träffas imorron igen och sen på yrkesträffen ska vi dra vårt omorganisationsförslag för de andra i teamet. Blir spännande! Så jaa, jag är lite smått stressad över allt jag ska hinna på bara en halv vecka. Men det löser sej!

Latah!

Dagens bästa: J som undrade om jag tagit vaccinet eller ej. Har visst missat att det inte kommit något vaccin än haha (Men jag är inte den som dömer, jag har säkert sagt klantigare saker flertalet gånger haha, men lite kul var det, den debatten som varit så het i media)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback