Snacka om noll sinne att kommunicera och lösa problem

Åhh har suttit med mobilen mot örat heeeela kvällen. Och nu har jag fuckat upp min kvällsrutin. Jag ska ju fan sova vid det här laget. Har iaf bestämt att jag ska till motala helgen 24-25-26. Yeey! Ska bara ta ledigt från jobbet på fredagen med, men det ska nog gå bra. Kul att få träffa farsgubben innan han drar iväg till Thailand och Australien.

Vad vore vardagen utan våra filosofiska och framför allt analytiska samtal du Jen. Det undrar jag det. Jävligt tunt tror jag haha

Men nu ska jag snabbt hoppa i bingen och försöka sova. Trots alla tankar som snurrar.

Ciao ciao


Kommentarer
Postat av: jen

haha nä det går ju inte! men fyfan så jag sr ut på den där bilden, inte ok haha!

2009-09-02 @ 16:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback