saknad

Åhhh jag vill åka HEM! Alltså till värmlandsskogarna och familjens trygga famn. Men jag kan inte, det går inte. Skulle inte kunna göra det utan att det ledde till onödigt härj och jag orkar inte det just nu. Det är aldrig enkelt.

-07?

Men förr eller senare ska jag fara hem igen såklart, bara inte just nu. Känna den hemkära doften i huset, gå till kylskåpet och ta två skivor läcköskinka bara för att det är så gott. Ligga i soffan och glo på ztv till långt in på eftermiddagen. Ta en promenad mellan åkrar och röda små hus med vita knutar. Till och med se på travet med mamma och Mats vid halv tio. Njuta av Mats mat och skratta åt fåniga skämt vid matbordet. Ta ett glas vin efter maten och njuta av livet, av lugnet jag känner i den välbekanta villan på Lundsvägen 5. Fan vad jag saknar det. Och er.

Go Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback