Omstart, nystart, rastlös, kalla det vad fan ni vill...



...men nu beger jag mig ut på nya äventyr.

 

 

Vi visste alla att dagen skulle komma när jag kände att jag behövde vidare. Det har varit ett fantastiskt halvår här i Simpan och jag har träffat underbart fina människor. Men ja, jag är rastlös, ja jag saknar storstadspulsen och ja jag vill komma lite närmare familjen och vännerna i mellansverige. Det kan vi helt enkelt inte komma ifrån. Ibland måste man satsa lite, våga lite för att vinna. Visst har jag en fin trygghet här i Simpan med ett långt vik och finfin lön men va fan, trygghet är inte allt. Säg att jag inte trivs, säg att viariatet tar slut sista mars. Inte fan dör jag väl för det? Jag har fått nya erfarenheter och jag testade iaf. Alltså, jag har bestämt mig.

Im Psyked. Nu kör vi.

Thats all for tonight folks
Natti

PS Något jag är mindra psyked över är att ta det här snacket med min chef imorron...hmm haha

Kvällens låt: Melissa Horn -
Lät du henne komma närmre

Kommentarer
Postat av: Syrran!!!

tror du gjort ett klokt val!! Nu får vi ju ha dej lite närmare, vilket jag tycker känns bra!! Hoppas och håller tummarna för dej!! Älskar dej!! Kramar!!

2009-09-29 @ 21:58:38
Postat av: Terese

Tack syster, hoppas det är rätt:) Och ja, det är mer än bra att få komma närmare er! Älskar dig med, kramar!

2009-09-29 @ 22:21:40
Postat av: mamma

Detta kallas MOD Lycka till "gumman"

Kram kram

2009-09-30 @ 07:15:38
Postat av: Terese

Tack mamma för att du alltid tror på mig!

kramar

2009-09-30 @ 07:46:48
Postat av: Kim

haha. Ja, eller hur, allt på samma gång! Mamma har slutat ringa mig när jag har mens, hon vet att det jag bara börjar gråta och skrika. Haha, man kanske borde ha varningsskylt på sig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback