No turning back

Jaha, Uppsala alltså?
Fick ett samtal från en potentiell arbetsgivare idag. Enhetschefen för Uppsala hälso och sjukvårdsenhet. Ska dit på intervju på torsdag innan jag drar vidare till Motala. Spännande spännande! Det är mycket nu och jag gillar det! Är på mitt allra bästa humör ikväll när jag ligger ensam i mitt lilla rum, nytränad, nyduschad och med en godispåse och vindruvor nära till hands. Höstkvällar kan vara SÅ bra! Lilla Jen nämnde att Dirty Dancing går på TV idag, tror jag ska kura ihop mig i soffan och kolla på den innan jag lägger mig. Har lagt mig mellan 20.30 - 22.00 den här veckan och tänkte jag skulle orka hålla ögonen öppna någon timme längre ikväll, det är ju ändå fredag haha

Jag och Maria Umeå vår -08

Ciao ciao och skål på er som är ute o snurrar!


Kommentarer
Postat av: syrran

Vilken kultfilm!!

2009-09-18 @ 22:50:26
Postat av: Terese

Yes! Kultfilm no 1!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback