Miss Tired

Är så trött att jag nästan känner för att sätta mig ner och tjuta alltså. Tacka vet jag när ingen var beroende av en och man kunde jobba över. Känner mig som en uppspeedad jävla duracellkanin som ska hinna med dubbelt så mkt som man bör hinna med på en dag. Eftersom jag och min kollega samåker måste jag liksom vara färdig 16.00 om dagarna, inget snack om saken. Men men, det blir säkert lugnare snart. Men inte den här veckan. För torsd och fred är redan totalt jävla fullt inbokade.

Back in the days. Umeå -07

Ska iväg på Spinning ikväll. Pilates igår. Ungefär så ja.
A undra om jag ville komma över och kolla på True Blood senare. Jag sa att jag återkommer när jag fått tillbaka ett liv. Stupar fan i säng innan 22 om kvällarna. Även om jag inte somnar direkt så är jag så trött då att jag inte orkar annat haha Jag låter som en pensionär. Nästa vecka blir bättre, då ska jag va mer social och inte lika trött!

O naturligtvis håller de på med nåt jävla renoveringsarbete i huset nu som jag måste lyssna till. Bank bank, härj härj. Aja ska ju iväg till gymmet och räknar kallt med att de är borta när jag återvänder haha
Im off.

Ciao Darlings


Kommentarer
Postat av: Syrran

Du låter inte som en pensionär.... Så har jag känt sen jag börja jobba!! F-n pensionärerna har ju hur mycket tid som helst.... ;-)

2009-09-16 @ 17:15:15
Postat av: Terese

hahaha jo så är det kanske!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback