Kan inte riktigt andas när jag för varje dag märker hur hösten och mörkret närmar sig

Gick hem från jobbet bara tio minuter efter fyra idag.
Ska iväg på spinning. Första passet på 3 veckor. Kommer bli grymt tungt, känner mej alldeles svag efter den släng av sjuka jag åkte på förra veckan. Men men, någonstans ska man ju börja. Ska få ordning på både hälsa, privatliv och jobb under hösten tänkte jag. Reda ut prioriteringar, värderingar och annat som är på tok i tillvaron. Saknar liksom den där oömma, svala, onaiva tjejen jag var för ett par år sen. Alltid svar på tal, alltid huvudet högt över vattenytan. Men något hände där på våren -08, sen dess är ingenting sig likt. Kanske kan jag hitta tillbaka till henne igen. Det här kanske är hösten när det händer, när det vänder igen. Vem vet.

I en helt annan tid. I en annan värld. Loftgången i början av -08.

Ciao Folket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback