Jag saknar våra samtal om söndagarna

Söndag. Bakis, risig, trött, matt, ångest...Ja ungefär så. Och sol är det utanför fönstret men inte fan orkar jag ta mig ut och ta tillvara på den heller. Iaf inte just nu, kanske senare. Vaknade vid halv nio men insåg redan då att det inte skulle bli någon kanondag utan det bästa var att bara somna om. Vakna igen vid tolv med huvudvärk och seg kropp.

Yesterday dock med rem-skorna, de svarta.

Mycket gnäll, jag vet. Men det kan va så om söndagarna för ibland är de nästintill outhärdliga. Helt jävla oanmälda kommer de med. Hade en jättefin kväll igår, med god mat, lagom mängd vin, dans och sköna människor. Det är efter dessa kvällar ångesten helt oväntat kan slå till. Just like that. Men det går över, man får vänta ut känslan. Skulle tagit bilder igår, men kom jag ihåg det? Nix. Kameran var med men inte minnet haha
Ska kolla på lite true blood eller Californication och bara försöka andas igen.

Latah

Dagens låt: Thåström -
Fanfanfan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback