Its all about me.


Dressed for Malmö!

Masade mig upp vid halv nio imorse för att fara till Malmö med 9.25-tåget. Fick springa med knäckemackan i handen och samtidigt ringa o be Christina köpa tågbiljett åt mig så jag skulle hinna haha

Fick iaf tag på bootsen från Monki efter flera om och men. De va slut på den ena butiken men det fanns ett par som dessutom var i rätt stlk kvar på den andra Monki. Yes, ibland ska man ha turen på sin sida. Dessutom investerade jag i ett par av de hypade ankelbotsen från Din sko. Var bara tvungen, tycker de är så j-a snygga att jag fan skiter i om alla har dem.

Dessutom blev det ett par jeans från Zara samt lite schampo. Jag köpte faktiskt precis vad jag var ute efter så det var bra bra och inte så dyrt blev det heller.

Jeansen som dock var mkt mkt snyggare i verkligheten. Eh, och nej jag vet inte riktigt hur jag står. Kissnödig?


Kollade dock på en söt top som jag tänkte köpa, men blev inte så.


Sks kolla på film. Vet inte vad som hänt med sociala partyprinsessan? Sen när spenderar hon kvällen ensam hemma framför en film? Äh, är nog bara en tillfällig svacka, snart är jag tillbaka på banan igen haha

Ciao ciao!

PS Har fått någon konstig hang-up på att följa Liverpool och deras spelade matcher. Konstigt. Iaf blev jag lite glad i kroppen när jag såg att de idag tog hem ännu en vinst. Varför jag nu bryr mig om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback