"I focus on the pain, the only thing thats real"

Fuck. Ni kan aldrig i er vildaste fantasi fatta smärtan jag upplever i hela jävla kroppen. Främst rygg, mage, armar, men även ben och rumpa. Japp, precis hela alltså haha Seriöst, jag vill bara gråta varje gång jag ska hosta. Men men, det går över! Skrattar nästan lite åt det haha Ska tvinga iväg mig själv på spinning nu. Är rätt laddad faktiskt.

Jag vill verkligen ha de här bootsen från Monki. Men då måste jag ta mig till Malmö eller någon annan stad som besitter en Monki-butik. Typ Karlstad. Men dit kommer jag nog inte på ett bra tag. Då ligger nog ändå Malmö närmre till hands.

Fin-finaste vädret har vi idag, över 20 grader visar termometern!

Ciao ciao.

Dagens låt: Johnny Cash -
Hurt


Kommentarer
Postat av: Syrran

Finns kanske i GBG???

2009-09-09 @ 22:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback