Hårt arbete för att slippa känna?

Det har varit en helt jävla sinnessjuk dag på jobbet. Inte fan kom jag iväg på någon spinning, nej nej, icke. Inte ens till gymmet hann jag. Var hemma efter halv sex efter en massa om och men. Är bortvjuden 19.00. Ibland undrar jag varför jag tar världen på mina axlar alltså. Men allt redde upp sig till slut iaf och sen får vi se på måndag hur det gått under helgen. Nu tar jag helg och lämnar jobbtankarna utanför den.

Good old days

A Har inflyttningsfest ikväll. Ska va där om en timme. Skulle dock helst bara vilja lägga mig ner och sova 5 kvart i timmen. Sov risigt inatt så jag var trött redan när jag vaknade. Är lite av ett vrak nu. Kommer nog bli en sån där apatisk fylla ikväll haha Anyway, jag bör slänga mej in i duschen. Ska försöka bryta min dåliga ovana att komma sent till fester/förfester. När fan blev jag tidsoptimist? Det har jag fan aldrig varit förr. Kommer kanske med åren. (Ja det gäller då inte jobb och sånt utan mer tider att passa med polare och så, men still - NOT OK!)

Malmö en sväng imorron.

Ha en fin fredag.
Skål o hej med er.


Kommentarer
Postat av: jen

haha den där bilden är så given på nt sätt

2009-09-12 @ 10:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback