?



Vill börja med att tacka för alla roliga samtal jag tydligen får nuför tiden. Vad står jag uppsatt på för jävla telelista kan man undra. Först har de tydligen ringt från någon tågstation idag vid lunch (0771-757575) och nu ikväll ringde de lite oväntat från Radiotjänst. Tur jag inte är personen som svarar på okända nr. Och tack till den som kom på hitta.se! Här ska fan inte betalas någon TV-avgift, det ska jag säga er. Jag kollar ju fan nästan aldrig på TV ens.
Tur Kingen ringde sen så jag fick åtminstone ett roligt samtal idag! Och så ringde jag ju till mamma med och det är alltid lika trevligt!


Kom hem från jobbet vid halv sju idag. Tur jag har ett spännande liv haha

Ciao Darlings!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback