Put on your happy face!

Åhhh vad skönt! De ringde och allt är väl. De har varit ute o ätit och inte haft mobilerna på. Alla som tror att Alexandersson kommer bli en hönsmamma räcker upp en hand.

Såhär fint va det i hamnen imorse när jag åkte till jobbet. Mobilkameran fångar inte riktigt allt det vackra haha Men you get the picture.. orange himmel, havet, båtar o solen som precis stiger upp.


Väntar på min pingla till Kollega, samåker till jobbet.


Förresten så hade jag kjol, strumpbyxor och bootsen till jobbet idag. Hur mycket roligare blir inte vardagen om man får klä sig lite roligt emellanåt?!

Och en sak till. Om någon har en lgh till övers i Uppsala kan ni väl hojta till. Annars får jag tvinga ner mig på Jempans golv ett par dar tills det löser sej. Hon har lovat mig att det är ok, Pärlan (Note to self: Börja kalla folk för Pärlan oftare!)

Mässa och lunch i Malmö imorgon, sen stannar jag kvar där. Sen blir det lite Niel Young och god mat i goda vänners lag framåt kvällingen. Bord bokat för 13 pers, hur bra?!

Latah Dudes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback