Det är söndag och det är en sak som fattas ikväll

Har varit en helt okej söndag. Tog en promenad tidigare och naturligtvis började det pissregna rakt i ansiktet på mig och vinden den piskade. Hade bara en tunn tröja på mig men jag kände det knappt, var så absorberad av mig själv. Blir jag inte sjuk efter den vandringen så blir jag aldrig sjuk. Var även på gymmet en sväng, core + spinning + styrka. Good girl.

Ume Open -07?

Snackade med King förut och vi kom fram till att vi glidit in lite i höstmoodet, det kan man se på musiken. Jag har snöat in på lite Neil Young, Thåström o Imperiet och King på Simon and Garfunkel. Fanfanfan är ju en klassiker. Ja, det är något speciellt med hösten som kräver sin speciella musiksamling. Det bara är så.

Har snackat med Helena i kvällingen. Försöker styra upp någon passande helg vi kan ses i höst, inte alltid det enklaste. Tänkte vi skulle få det att klaffa med någon Larsa-spelning med. Vi får väl se hur vi lyckas få till det!

Ciao ciao

PS Nu är det bestämt! Mamma och Mats kommer ner födelsedagshelgen. Hotell är bokat och biljetter till Debaser köpta! Så kul! Dessutom ska jag med bo på hotellet den helgen men i eget rum, hur lyxigt? Så ska vi fara över till tyskland och handla lite dricka och sånt kul som jag inte gjort innan. Man kan ju nästan tro att det är jag som fyller år! Vilken tur jag har som har världens absolut bästa familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback