confused

Bra dag på jobbet. Alltså, inget extraordinärt, bara bra helt enkelt! Har jag sagt att jag ska på utbildning i Löddeköping på torsdag? Ett nytt kognitivt hjm ska presenteras. Utbildningar är kul tkr jag.

Mitt nya liv börjar idag, har jag sagt det. Nu ska Alexandersson ta tag i träningsbiten på riktigt. Har lite andra mer långsiktiga planer på G med..får se hur de utvecklas. Tänker inte ta något om det här på bloggen förrän jag bestämt mig och det är mer säkert.

Midsommar. Mr. Boxinstruktör till vänster.

Nu ska jag kila iväg på box! Kommer bli hyfsat pinsamt att dyka upp nu efter att jag fått påminnelse-sms av instruktören hela sommaren. Dessutom har han kommit fram o påminnt mej ett par ggr på gymmet. Har mumlat något om att jag varit i så dålig form. Vilket jag fortfarande är...suck. Men va fan, man ska ju börja någonstans. Dessutom, som man bäddar får man ligga. Väljer man att röka och kröka bort sin kondition under sommaren så gör man.

Latah Peeps.


Kommentarer
Postat av: jen

givet! jag tycker du ska planera in en helg i uppis till hösten också!

2009-09-07 @ 18:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback