Beslutsångest?

Vissa dagar har jag energin att prova en massa kläder och tycker det är kul. Idag var en sån dag. Började göra mig iordning tidigt och sen gick jag lös bland min lilla men ändåck åtråvärda samling kläder. Tänkte på det idag, har säkert 3/4 av mina kläder hemma i Faggan och jag saknar verkligen vissa kläder. Men men, snart kanske det blir en förändring och jag får ha alla fina små plagg i min egna lilla lya. Dessutom gör det inte så mkt för just nu jobbar jag ändå mest och har fullt upp med att försöka få tillfällen använda kläderna jag har här haha

Casual med nya jeansen från Zara?


Svarta kjolen?

Leopardtop?


Orangea kjolen?


Classic and simple?

Ehm, jo men jag har mycket att göra om kvällarna. Och jag har eventuellt en förkärlek för att fota mig själv som somliga har antytt haha Men ni behöver ju inte titta på bilderna heller haha

Lyssnar på P3 star och laddar upp, nu ska jag snart dra iväg.
 

Hej med er! Och skål.

PS Det blir nog orange kjol.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag gillade jeansen och den svarta topen bäst!

2009-09-20 @ 09:36:55
Postat av: Terese

Härligt, det var det jag tog till slut:)

Postat av: jen

va långt hår du fått! fint!

2009-09-20 @ 13:20:38
Postat av: Terese

Tack, jag upptäckte ochså just det. Första gg jag stajlat mitt hår och blåst det (så som jag alltid gjorde i Umeå) på hela sommaren. Inte illa haha

2009-09-20 @ 13:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback