Alla vägar har sitt pris

Tog mig upp ur sängen till slut iaf. Behövde ju handla lite inför morgondagens matlåda. Och ja, jag är precis lika less och sliten som jag ser ut på bilderna jag knäppte innan jag gick utanför dörren. Vem fan orkar anstränga sej på en söndag liksom? Sådana här dagar är man glad att det är sol och brillorna åker på. Ingen ska behöva se mitt härjade ansikte en söndag som denna haha


Sliten? Japp.

Har kollat på första 2 avsnitten av Californication 3e säsongen idag. Det är kungligt bra. Men det påminner smärtsamt mkt om situationer jag minns och känner igen.

Latah.


Kommentarer
Postat av: Helen

Coola boots!!!!

Postat av: Terese

Tack, yes de är hur sköna som helst med!

2009-09-21 @ 17:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback