You know me - I love to lose my mind.

Ligger i sängen och försöker styra upp det här med universitetet. Man måste ju ha ett kårleg för att komma in på kårerna och för att få kårleg måste man anmäla sig till någon kurs. Har skrivit ett mail och bett dem ta mig in på nåder. Hoppas hoppas jag kan ha lite tur nu. Ryktet säger ju nämligen att det är en bal på G. Klart jag vill få tillfälle att använda min gamla blåa bal-trasa igen! Om jag fortfarande kommer i den. Men det tror jag nog haha.

Jag överdrev lite förut. Visst har jag gjort några halvtaskiga försök att visa personer i min omgivning mina känslor. Det är bara det att jag känner så mycket men visar så lite. Ni tror på mina ord istället för att se i mina ögon. Men jag antar att det är okej. Det är enklare så, jag vet. Medan jag kan facineras av komplexa människor som påminner om min egen borderline-färgade personlighet skräms ni istället av dem.
Vi är olika.

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback