There will always be a sunday..

Varför kommer det alltid en söndag? Hela konceptet med att man kan leka med livet resten av helgen faller ju i och med att man vet att det kommer en söndag.

Igår. Utan en tanke på stundande Söndagsångest.

Har inte gjort något vettigt idag. Var ute och gick nere vid vattnet en sväng tidigare och så var jag på core i eftermiddag. Och så har jag ätit rester från gårdagens middag med. Det var ungefär vad jag orkade med. Det är en av de där ångestfyllda och självvalt ensamna söndagarna.

Till något helt annat. Blev uppraggad av en söt 22-åring igår. Kände mig gammal när jag förklarade att jag var 25 och jobbade som arbetsterpeut. Han tappade hakan lite. Av hans ansiktsuttryck att döma trodde han att jag var en söt, blond och blåst 18-åring som han brukar snacka omkull om lördagskvällarna. Han kämpade på bra men rätt snabbt fattade han att det var dött lopp.

So Long Peeps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback