The day that I fell in love for the very first time.


(Den översta)

Fan vilken slö dag.
Har slökollat på tv, sett en riktigt tjejfilm och surfat runt på hemnet där jag drömt mig bort i fantastiskt fina lgh som jag tycker jag skulle förtjäna att få bo i.

En sak har jag bestämt iaf och det är att min tavla helt klart ska med mig till Uppsala. Den ska hänga där på väggen som en liten påminnelse om att alltid följa mina drömmar och aldrig nöja mig med mindre än vad jag vet att jag är värd. Som en symbol för hur jag vill leva mitt liv och vilken typ av människor jag vill dela det med. En påminnelse om att aldrig någonsin ge upp om mina drömmar.

Jag sade till mig själv att jag skulle ha den där tavlan när jag såg den sommaren -08, jag sa att jag skulle köpa den för min första lön när jag såg den för andra gången vintern -09 och nästan precis ett år efter att jag såg den första gången stod jag med tavlan i min ägo. Det spelar ingen roll att den påminner om många fina men även jobbiga stunder med dig. Den är även en konstant påminnelse om att vara stark och våga välja väg i livet.

God Natt.


Kommentarer
Postat av: Linda

Att följa dina drömmar och våga ta risker, det har du verkligen gjort Tess. Det ska du va stolt över! Fin tavla!!!



Hoppas flytten upp mot Uppsala går bra! Kram

Postat av: Syrran!!!

Håller med Linda!! Fortsätt så kära syster så ska du se att du hittar rätt till slut!! Massor med kramar från mej!!

2009-10-11 @ 22:35:46
Postat av: Terese

Tack fina ni:)



Vi får styra upp så vi kan ses oftare nu när vi kommer bo så nära Bindan! Kram och ta hand om dig.

2009-10-11 @ 22:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback